16 Mayıs 2012 Çarşamba

Hakan Günday / Kinyas ve Kayra

                                                   

Az yedim, çok içtim. 
Hâlâ içiyorum, içki ayırmadım. 
Alkolü kendime yakıştırdım. 
Her türlü uyuşturucudan tattım. 
Bağımlılık­tan nefret ettim. 
Gitmemi, terk etmemi engeller diye.
 Ne bir mad­deye, ne de bir insana bağlandım. 
Sırf bunu kendime kanıtlamak için eroin kullandım, âşık oldum, ikisini de arkama bakmadan bırakıp gittim. Geçmişe tükürüp geleceği çiğnedim. 
Bugünü ise uyuyarak geçirdim. 
Benim adım Houdini. 
Dünyayı bir oyuncağa çevirdim.
Ayak basmadığım yer kalmadı. 
Kalan varsa, onları da amuda kalkar geçerim!
Duvarlara, bedenime resimler çizdim. 
Bir gün öyle gürledim ki önümde duran şarap kadehi çatladı. 
Benim adım Hitler. 
Kendi ordumu kurmak için bir sürü kadına tohumla­rımı bıraktım... 
Şimdiyse ağlıyorum. 
Hepimiz için. 
Çünkü hiçbiri işe yaramadı...

                                                                                                                                  Hakan Günday
                                                                                                                                Kinyas ve Kayra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder