19 Temmuz 2016 Salı

Şükrü Erbaş / Anlıyor musun ?

Zaman buldukça uğra 
Tek neşem bu benim 
Beklemek ve bulmakla yaşadığım 
Dili tutulmuş bu şaşkın sevinç. 

Eşyalar geri çekiliyor sen gelince 

Bir ayrıntı gibi içinde kaybolduğum 
Sığ ilişkileri günlerin 
Geri çekiliyor, dudaklarıma kadar 
Yükselen sıkıntı suları 
Tutunup kirpiklerinin ışığına 
Mavi bir kıyıya çıkıyorum 
Kurtuluyorum boğulmaktan. 
Aldığım soluğu duyuyorum, varlığımı 
Dünyanın benim için de var olduğunu. 
Gülümseyen ve bağışlayan 
Bir genişliğe dönüyor içimdeki keder 
Dumanı kalkmış karlı bir dağ gibi 
Açılıp aydınlanıyorum güneşinle 
İnanıyorum yeniden sevgiye ve güzelliğe. 
Aralarından ilgisiz geçtiğim insanlar 
-Telaşlı, dalgın, uzak- 
Daha bir dost görünüyor, daha bir sıcak 
İçlerinden biri olduğumu duyuyorum 
İyi gözle bakabiliyorum herşeye 

Gelişin hayata bağlıyor beni 

Anlıyor musun 
Zaman yarat ve uğra.. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder