10 Nisan 2014 Perşembe

Ahmet Batman / Soğuk Kahve

                                                        
"Hiçbir ortak noktanızın olmadığı, hiçbir konuda anlaşamadığınız insana gider aşık olursunuz. Bu hayatın "Al sana aşk." deme şeklidir."

"Onunla olmak güzel ama yetmiyor. Nefes alamıyorum bazen. Çünkü yanında olmak istediğim o değil artık."

"Bazen cuma günü kadar seversin birini.."

"Belki de kaybettiklerine üzülmek için ayıracağın zamanı kazanabileceklerin için harcamalısın."

"Karşındaki seni çözene kadar varsın, çözüldükten sonrası hep bir sıradanlık."

"Otobüs şoförünün gördüğü boşluk gibidir aşk, sen göremezsin."

"Hayat hayatımızda olan insanlara rağmen yalnız olduğumuzu anladığımız anda başlar."

"Herkesin hayatına kattığı en az bir cümlesi olmalı."

"Triplerine katlanabildiğin kadar seversin aslında ama bunu kendine söyleyemezsin, olmaz öyle düşünürsen, vazgeçersin."

"Gitmenin doğrusu olur ve giderken de sevebilir insan."

"Kusura bile bakamıyorum, ben sende kör oldum."

"Ve bir gün bitecekse o gün niye ertelensin ki?"

"Ben inanmışken benle olmayacağına, benle olmaz. Şimdi o klavyeyi çöpe atma ama o tuş çalışır ümidiyle de yaşama. Çünkü her beklenti sonunda kalp kırar."

"Bazıları başka sever ve sen hep onun cümlelerinde yaşarsın, yaşlanırsın, haberin olmaz."

"Hayallerin özeti olmaz ve kim ne derse desin hiçbir aşk ömür boyu sürmez, alışkanlıktır o."

"Kötü olan ne biliyor musun? O gittikten sonra her şeyin daha güzel olması."

"O sizin omzunuzdan başka saklanacak yer bulamaz ama size kendi eliniz yeter."

"Ben aynı ben ama eksildim biraz, kısacası senin dönecek yüzün olsa bile benim seni koyacak yerim yok."

"İnsan yalnız kaldığı kadar büyür."

"Şimdi böyle mi bitermiş diye soruyorum. Bitmez denilen şeylere ve tam olarak bittiğini hissettiğin anlar."

"Gözüne bakamadığın bir insan sana ne kadar yakın olabilir ki?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder