13 Nisan 2014 Pazar

Küçük İskender / Ali

                             
                     
"Uyurken seni gizlemek istesem
Nereye koyarım ben seni yastığım kirliyse."

"Uyurken ruhum değişmiş, uykum değişmiş, düşüm değişmiş."

"Fark ettim seni sevmek emir vaki bir işmiş."

"Piyango: yüzün pastaya ikramiye  misal, bana rastlamansa amorti."

"Delirmek iyileşmekti."

"Geride bıraktığımız tüm niyetler bir bir öldü."

"Her gece birini öldürmek için yatıyor, sabah kalktığında bambaşka birinin cesedini buluyorsun aklında."

"Güzeldik aslında, tarih yazarak bizi kirlettiler."

"Öyle bir sevki beni yeni bir mitoloji başlasın durup dururken."

"Kimi şişeden içer, kimi dertten kederden."

"Kendime dönsem, sana dönerim."

"Ben öleli hayli zaman oldu sevgilim, yoğurdumdaki kalın kaymak düşüne düşüne katladığım mendilim."

"Zaten saysan kaç şiirdir ki bir şair, saysan saysan bir hayat kaç hikaye."

"Neyse şimdi gömün, akıllanıp tekrar geleceğim gerisin geri."

"Durup ince şeyleri düşünmek yüzünden kaba geçti ömrümüz."

"Akli dengesini kaybetmiş sohbetlerin hastasıyız."

"Hepsini anlasam da bağımlı değildim hiçbirine."

"Düşüne düşüne bende beynime bir mağara oydum."

"Tek bir hoş hatıra edinmek için utanmadan bir ömür harcarız."

"Sanki hiçbirimizin işi gücü yokta yalnızlığı adam ediyoruz."

"Çünkü ben sadece kendimden içeri girmek için sevdim seni."

"Çünkü ben sadece kendimden kurtulmak için sevdim seni."

"Görüyorsun doğallıkta saçmalayabiliyor."

"İzimi süren beni değil belasını buluyor. Ben benle kavga ediyorum peki ama sana ne oluyor."

"Çünkü bu saatten sonra dirilmez yüzümüzdeki ölüler."

"Tutkumdun de bana, tuttumdu de bana
Tüm bunları tek bir kelimeyle söyle
Bırak aç kurtlara kalsın o sahte elma
Uykumu bölme bu gece, hakkın yok."

"Ne fark eder: Ha sakatım, ha özürlüyüm, ha engelliyim. Ayrılalım sevgilim, ben iyi değilim."

"Girersen hayatıma çıkarım ben bu hayattan."

"Bana öyle bir yalan söyle ki sana özgürlük teklif etsinler."

"Sevgilim biz daha ilk şiirimizde ayrı mısralara düşmüştük."

"Şimdi ne gerek kaldı boktan bir aşkın ortasında can çekişmeye."

"Tek başına ölürken böyle mutlu olmak, mühim marifettir."

"Bir yanımla reflekstim öyle, bir tarafımla ölümdüm."

"Olduğumuz gibi kalacaktık, öyle, yalnız, birdenbire değişmeyecektik."

"Her kıyamette sen benden, ben senden doğuyoruz ya inadına
Sevgilim yeni yaşımız dosta düşmana kutlu olsun."

"Dudakların ona ancak özürle değmeli yalnızca,
Gerisi kuş, gerisi yalnızca uçmadan çok, kanattan az."

"Fikir özgürlüğü denen şey günde beş kere ibadet hakkı."

"İçimizdeki isimlere yeni bir şans vermeli."

"Yalnızlık unutuluyor, ayrılıklar unutturuluyor çünkü
Kalanlarsa bile bile ya sessiz, ya deli."

"Aşk bazen çok Ali."

"Bana biraz daha şans ve hayat ver, ama soğuksa istemem."

"Aşk Türkçede ayrılık demektir
İnsan varken ayrılık ne demekse."

"Hem üzülme ayrılık nedir ki en fazla bir ömür sürer."

"Duysan ne olur duymasan hoş olur kısaca seni seviyorum."

"Birileri gelse zor sorulara geç cevaplar getirse."

"Bir baş dönmesidir yalnızlık."

"Ölsem ölsem kendime ölürüm, öldüğümü tanrı bile bilmez ama."

"Herkes bize bakıyor dedim, sevme beni bu kadar."

"Hayal gören insanlarla tanışmak istiyorum, kendi yüzünü hiç bilmeyen insanlarla."

"Ters asılmış tablo gibiydik, yani resim mükemmelse de duruşu doğru değildi."

"Şunun şurasında rakının gölgesinde kendi sevgileriyle ısınan kaç serseriyiz tuzu ıslak."

"Rakıya su katarken  beyazlanma hızı gibi seni sevmem,
Öyle çabuk, öyle acemi acele, öyle çocuksu."

"Meseleyi anladım ben anladım, bizi rakının üstüne memleket muhabbeti bozdu."

"Mesela tekrar ettikçe asıl anlamını kaybeder vicdan."

"Sıkı sıkıya kapatmışşsın bedenini, ruhunu bulmaksa kaza."

"İleri geri gidip gelen hayatların dansı öğrenilmiyor işte."

"Kimse müziksiz dans etmeyi beceremiyorsa evrende
Kimse işitmediyse içinde çalan orkestrayı
Artık ne fark eder, o otobüs gelse de olur gelmese de."

"Bir gün tercüme edilemez bir şeye dönüşürsek
İsmimi sana bırakıp dönerim geldiğim yere
O zaman ikimiz de anlarız ki tanrı vaatte bulunmaz
Sadece ayrılıktır bizim bilip bileceğimiz tek terbiye."

"Hani sözdü yağmur şehrin kalbini kırmayacaktı."

"Vicdan ses çıkartmadan çalışan bir makinedir."

"Öyle susamışsındır ki okyanus içsen kar etmez."

"Sana içki yasak değil ama içki yok
Aşk yok ama sana sevmek yasak değil."

"Alacağını bilsen meziyeten
Kapatacaksın deliliğe olan borcunu."

"Bir yer olmalı mutlaka, ölülerin baştan öldürülüp yeniden dile geldiği."

"Beklemek, mişli gecmiş zaman için fazla medeni."

"Her kıpırtıyı sevgili sanıyoruz ya, ona üzülüyor mümessil."

"İlk provasına geç kalınmış tek kişilik oyun gibi işlek caddeler."

"Yalnızlık uçucu maddeyse değişecektir intihar."

"O öper ben gömerim seni
Seni benden başkası güzel gömemez
Ben gömdüm mü seni
Nereye gömdüğümü kimse bulamaz."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder