10 Mayıs 2014 Cumartesi

Murat Menteş / Korkma Ben Varım


"İnançlarım gereği bazı şeyleri tadında bırakıyorum."

"Ağır olun ! Dünya benim kıçımdan çıkmadı."

"Yani avucumu yalayıp sigara içiyordum. Aşktan nasibim bu kadardı."

"Fi tarihinde giydiğimiz parlak pelerinler, şimdi kefenimizin astarı olmuş."

"Söyle bana Fu, aşkımızı kafamızı kaşıyarak, burnumuzu kaşıyarak  mı ifade edeceğiz? Şiirler ne olacak? Kelimeler belki nimetlerin içinde en büyüğüdür."

"Aşka inanıyorsanız kadere de inanmalısınız."

"Takdiri ilahi tesisatının nakavt mekanizması."

"Başkalarının felaketinde eğlence, kendi mahvımızda avuntu buluyoruz."

"Size sapıkça gelebilir ama bu dayağı kendime bizzat ben atmalıydım. Her fiskede kendime duyduğum nefret biraz daha yatışıyor. Hiç tanımadığım birileri, benim bana olan borcumu ödüyor sanki."

"Onunla tanışana kadar hayatım dantelsiz gecelik, sossuz makarna, golsüz maç gibiydi."

"Güneşi görebilmek için el fenerine ihtiyaç duymazsınız."

"Sahip olmadığınız niteliklerle sizi övenler, taşımadığınız kusurlarla yererlerde."

"Sen cennete gidince, cennet daha güzel bir yer olacak."

"Hayatında en az bir aşağılık herifle yakınlaşmadan gerçek bir kadın olamazsın."

"Bir erkek size hastahanede size eşlik ediyorsa, onunla mezara kadar yola devam edebilirsiniz."

"Sana rastlayınca kadar, deli gömleğinin üstüne hep en iyi marka kazaklar, ceketler giydim."

"Aşk kişinin kendini aldatmasıyla başlar ve başkalarını aldatmasıyla sona erer."

"Aşk sonsuzluğa heveslendirirken, imkansızlığa hapseder."

"Seninleyken bir yudum çay, zenginleştirilmiş uranyum gibi enerji veriyor bana."

"Her gülümseyişinde tüm ülkeye çay ısmarlayayım."

"Eğer bir hedefin yoksa kulağın rahat olur. Kaybedecek bir şeyin yoksa kaybolmak seni bozmaz.Yenileceğinden eminsen rakibini ciddiye alman gerekmez."

"Millerce öteden varlığın başımı döndürüyor."

"Cehennemde tehçizatsız kalmış itfayeci gibiyim."

"Keşke kendimizi emanet edeceğimiz kişiyi bulana kadar canımız çıkmasa."

"Bu gidişle yokluğunun gürültüsünden sağır olacağım."

"Bütün şarkılarda senden bahsediliyormuş bunu fark ettim."

"Öpüyorum göz kapaklarını, diz kapaklarını, kalp kapakçıklarını."

"Rüyanda başrol değilsen, kabus görüyorsun demektir."

"Senden sinyal beklemek, dünya dışı uzayda yaşam belirtileri aramak gibi; acayip sancılı."

"Seni sevmek, göğüs kafesinde bir gökdelen jeneratörü taşımakla aynı şey."

"Öpüyorum gülüşünün bütün kıyılarını."

"Galiba kendimizi tam olarak tanıyamadığımız için hayat ilginçliğini koruyor."

"Yalnızlık deliliğin ham maddesidir."

"Maktülleri diriltemem belki ama katillerin neşesini kaçırabilirim."

"Bu ameliyat sırasında cerrahın ölmesine benziyor."

"Seninle hayatımızı birleştirecektik, sevinçten hintçe şarkılar söyleyecektik."

"Yine de insan istiyor ki bir kişiyle olsun bu 'kalpteki sır', daha doğrusu 'kalbin sırrı' konusunda anlaşabilsin.  Birisi 'evet' desin, 'seni anlıyorum aynı dert bende de var'"

"Bir insanı anlamak istiyorsanız öncelikle insanlar hakkında bildiğiniz her şeyi ama her şeyi unutmalısınız."

"Halbuki her birimiz zaten dokuzuncu kattan düşüyoruz, kimimiz üç saniyede kimimiz yüz senede."

"Birinin tutuşan sakalında, öbürü ellerini ısıtır."

"Çok sevmek, sonsuza dek kavuşamamak için en iyi yöntemdir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder