3 Mayıs 2014 Cumartesi

Turgut Uyar


"Sen sevgileri ve yolları hatırlatıyorsun bana."

"Hiçbir zaman dertsiz kalmadı gönlüm."

"İnsan sevdikçe iyileşiyor artık anladım."

"Yaşamak ve sevmek için art arda, ömrüm oldukça peşinden geleceğim."

"Evet kimsesizdik ama umudumuz vardı."

"Durumumuz başta ve sonda ayrı ayrıysa, başta ve sonda ayrı olduğumuzdandır."

"Eskimiş şeylerle avunamıyoruz."

"Sevinsek de sonunu biliyoruz."

"Ama sizin adınız ne benim dengemi bozmayınız."

"Sen varsın ya sen çoğu kez yetmiyorsun, uzakta mısın sen misin söylemiyorsun."

"Kolaylığından sıkılıyorum, kurtulmak elimden gelmiyor."

"Herkes yokken biz oluruz, biz uyumayalım."

"Sayısız penceren vardı bir bir kapattım, bana dönesin diye bir bir kapattım."

"Sevgim acıyor. Kimi sevsem, kim beni sevse.."

"Ne yapalım bari bağışlayalım birbirimizi."

"Ama bana kalırsa bir çocuğun yaz teri gibidir; kurur, geçer, gider.."

"Çünkü sonu buysa ölmek elbette gereksizdi."

"Şaştım, senin hançerin bu kadar mıydı varmadı yüreğime."

"Bir ölüm kokusu kalıyor ki insan koklamak istemez."

"Şuramda bir şeyler var, sahiden bir şeyler var. Haykırmadan anlatamam."

"Seversin diye söylerim her şeyi, sana uygun olsun çünkü her şeyin birbirine uygununu sen bulursun."

"Ben bir gün giderim ki ey diri at, elbette benimde bir şeyim kalır.."

"Herkesin bir gideni vardır, içinden bir türlü uğurlayamadığı."

"Üstüme sinmişliğin var."

4 yorum:

  1. Senin derdin var, buyuk bi dert bunlari paylaşmandan belli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok büyük derdim yok çok şükür, bendeki dert herkeste olduğu kadar :)

      Sil
  2. paylaşımlarına bayıldım gercekten çok ıyıler.. okurken benı benden alıyolar bızede boylesı gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sevindim beğenmene :) Böylesi bulmaz bizi :))

      Sil